Numery


W numerze 3

Str. 6 – Nawet nie wiesz, że w niej uczestniczysz – trwa rewolucja 4.0

Str. 10 – Kiedy korozja niszczy twoją posadzkę

Str. 14 – Szlifowany i polerowany beton – inwestycja czy fanaberia?

Str. 18 – Malowanie trawy na zielono – czyli kto zwodzi, a kto daje się zwodzić

Str. 22 – Higiena systemów wentylacyjnych – obowiązek nie tak oczywisty

Str. 28 – Systemy dozujące – oszczędność czasu i pieniędzy czy zwykły chwyt marketingowy?

Str. 34 – Teren zewnętrzny wizytówką firmy

Str. 36 – Cyberbezpieczeństwo – wyzwanie dla nowoczesnego przemysłu

Str. 44 – Kret w skrzynce – kto czyta twoje firmowe maile?

Str. 46 – Managerów nikt nie motywuje – skąd czerpać motywację na wysokim stanowisku?

Str. 50 – Jak wdrożyć nowego – nie tylko cykl Kolba

Str. 58 – Metoda Kaizen, czyli krok po kroku do celu

Str. 64 – Wydarzenia

Z wielką radością, bez fałszywej skromności, mogę oznajmić, że magazyn Clean Industry zdał „egzamin drugiego numeru”. Udowodniliśmy czytelnikom, a przede wszystkim sobie samym, że starczyło nam sił i determinacji, by pociągnąć i rozwinąć nasz projekt, a to, że staje się on coraz bardziej rozpoznawalnym medium w środowisku Facility Managmentu, dodaje nam skrzydeł i powoduje, że wciąż chcemy więcej…

 

Czas pokazał, że nasz Czytelnik jest niezwykle świadomym i wymagającym odbiorcą, o czym świadczą chociażby zapytania jakie od Was dostajemy, a za które teraz chciałabym serdecznie podziękować i jednocześnie proszę o więcej, bo dzięki temu nie piszemy na oślep, a mamy szansę trafiać w to, czego faktycznie Wam, naszym Czytelnikom potrzeba.

 

W trzecim numerze, który trzymacie Państwo właśnie w rękach, znalazły się artykuły dotyczące tak ważnych

tematów, jak np.: cyberbezpieczeństwo w polskich firmach, poufność służbowych maili, higiena kanałów wentylacyjnych, czy proceder wielkiej mistyfikacji przed zbliżającym się audytem w firmie. Zastanawiamy się również, czy można zaoszczędzić na systemach dozujących artykuły higieniczne, przyglądamy się procesowi wdrażania nowych pracowników w struktury firmowe i zastanawiamy nad motywacją managerów, którzy przecież sami zobligowani są do motywowania swoich zespołów.

 

Jesień to dla nas również czas wzmożonej aktywności w terenie. Pod koniec września gościć będziemy na konferencji Nowoczesny Przemysł Expo 2018 w pięknym katowickim Centrum Kongresowym, gdzie przyjrzymy się trendom, technologiom oraz wynalazkom, które kształtować będą przyszłość polskiej i europejskiej gospodarki. Początek października to dla nas wyjazd do Wisły, gdzie weźmiemy udział w konferencji Dni Betonu 2018 – największym w Polsce spotkaniu osób związanych z produkcją i technologią betonu, a także z szeroko rozumianym budownictwem. W połowie miesiąca odwiedzimy EXPO Kraków, gdzie odbędą się 9 Międzynarodowe Targi Utrzymania Ruchu, Planowania i Optymalizacji Produkcji. A z kolei listopad to wycieczka do Warszawy, gdzie odbędą się VI Międzynarodowe Targi Transportu i Logistyki. O wszystkich wymienionych wydarzeniach piszemy szczegółowo na łamach niniejszego numeru Clean Industry.

 

Nieodmiennie życzę przyjemnej, frapującej i owocnej lektury. Niech nasze czasopismo nie tylko da Państwu tych kilka przyjemnych chwil z dobrym artykułem, ale również okaże się prawdziwym partnerem w codziennej pracy. Zachęcam do kontaktu także reklamodawców oraz ekspertów, którzy gotowi są podzielić się swoją wiedzą na łamach naszego czasopisma.

 

Katarzyna Stanisławska

Redaktor naczelna