Trzy trendy, które ukształtują przyszłość branży czystościowej

Trzy trendy, które ukształtują przyszłość branży czystościowej

Opowiadanie o nowych trendach w przemyśle związanym z utrzymywaniem czystości, nie jest jedynie rozmową na temat tego, co może się stać. Rozwiązania z poniższej krótkiej listy już teraz kształtują funkcjonowanie tego segmentu rynku.

Automatyzacja czyszczenia.

Automatyzacja to najważniejszy element ewolucji, jaka dokonuje się w ramach każdej niemal branży. Nie inaczej jest w przypadku przemysłu związanego z utrzymaniem czystości. Coraz więcej zadań powierza się obecnie maszynom. Niektóre automaty są dziś w stanie zupełnie samodzielnie wykonywać czyszczenie podłóg, okien itp. Już wkrótce na rynku dostępne będą samobieżne maszyny, które same z niezwykłą precyzją wyczyszczą nawet najmniejsze zabrudzenia w najbardziej niedostępnych zakamarkach pomieszczenia. Nie trzeba chyba tłumaczyć, jak bardzo zrewolucjonizuje to całą branżę. Nie wszyscy patrzą w taką przyszłość z równym entuzjazmem. Wielu komentatorów ostrzega, że doprowadzi to do zanikania wielu miejsc pracy (piszemy o tym w artykule na str…). Warto jednak mieć na uwadze, że bardziej zautomatyzowane urządzenia wymuszą na pracodawcach zatrudnianie dodatkowych osób do obsługi i konserwacji robotów. Specjaliści radzą wobec tego poczekać z czarnymi wizjami przyszłości.

Zautomatyzowany system planowania czyszczenia

System polegający na w pełni zautomatyzowanym planowaniu czyszczenia działa już w kilku krajach. Specyfika jego działania jest bardzo prosta – informuje on osobę czyszczącą, gdzie czeka na nią praca. Jeżeli na przykład wewnętrzna polityka twojej firmy zakłada, że toaleta musi zostać oczyszczona po czterdziestym spłukaniu, automat pozwoli na dopilnowanie tej zasady. Bez wsparcia odpowiedniego systemu, zdobycie takich danych byłoby przecież niemożliwe. Zautomatyzowany system planowania pozwoli nie tylko znacznie oszczędzić na materiałach czyszczących, ale również zoptymalizuje pracę ekipy.

Online Tender Solutions

Kolejna rewolucja w branży czystościowej wiąże się z platformami przetargowymi. Jest to rozwiązanie, które znacznie ułatwi kontakt między firmami sprzątającymi i klientami.  Umożliwi ono konsumentowi nie tylko bardzo łatwe zamówienie ekipy sprzątającej, wybranej zgodnie z naszymi preferencjami, ale również skorzystanie z internetowych systemów przetargowych. Te ostatnie pozwalają zleceniobiorcy w łatwy sposób przesłać swoje oferty do wielu firm bez konieczności angażowania się w forsowny marketing. Według prognoz, rozwiązanie to w nadchodzącym dziesięcioleciu nie tylko poprawi funkcjonowanie całej branży, ale także stanie się jej absolutnym fundamentem.

No Comments

Post A Comment